Rum 581

Even though the sun may not rise in the morning
Din hals doftar sommar
Och jag glömmer både tid och rum
Vi går alla sönder, bit för bit
I ett snöslasktäckt december-Sverige
Någonstans på vägen träffade jag någon som lärde mig le igen
Någon, som jag bara trodde var en saga, en sägen, någon slags naiv fantasi
Jag tänder ett ensamt ljus på mitt tonårsrum
Tystnaden ekar mellan mina kala väggar
En storm är på väg
This is the best day of my entire life
I dina armar vore jag säker
Luften är tung i vårt land
Jag begär inte mycket, kanske bara din hand i mitt lockiga hår
Eller att få placera min hand i din
Hursomhelst så är det bara drömmar
Jag vågar inte tro något annat
I min iPod-värld spelas strofen "Du är allt jag ser och hör" på hänsynslös repeat
Jag lägger mig stilla tillrätta på min alldeles för stora säng
I mitt alldeles för kyliga rum
Bara för att känna att du är alldeles för långt borta
A minute spent with you fills an entire life with mirth

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade pojke, det sårar mig djupt att ditt hjärta än är så tillskrynklat...

2009-12-26 @ 07:36:16
Postat av: Anonym

precis det där hade jag svarat, om du frågat mig vad jag gjorde igårkväll. fast jag lyssnade på en annan låt.



det sliter sönder mig.

2009-12-26 @ 09:56:49
URL: http://fakieform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0