Bryggor

Jag vill också åka iväg
Precis så där, hand i hand
Hejdlöst skrattandes, trots migrän och stress
Jag vill vara där
Kanske Stockholm
Kanske se de obefintliga resterna av isen över Riddarfjärden
Eller kyssas vid något lejon på Drottninggatan
Vill ha någon att åka med
Jag vet precis vad jag vill
Tror jag i alla fall
Men när nikotinet sätter in är jag precis lika ensam som förut
Den enda skillnaden är att jag saknar dig ännu mer
Jag har varit vaken hela nätter den senaste tiden
Rökt mina non cancer-cigarettes
Jag gillar det
Att bara låtsas att ingenting kan skada mig
Jorden snurrar på tok för fort för mig, för Dig också tror jag
Men det är okej
Jag förstår det helt och hållet
Jag ska hålla Jorden still till det ögonblicket då Du är redo
Då ska jag snurra Din jord igen, förtrolla alla dina sinnen
Visa dig att du lever
Hela Norrköping håller andan när du ler
Som i spänd väntan på mitt nästa drag
Jag orkar inte tänka efter, vet bara att jag är trollbunden
Varje ord är Du, varje låt är Du och varje ton jag spelar på min gitarr är Du
Någon vis man sa någon gång att de bästa tonerna ofta är de som kräver lite ansträngning
Jag brukar tänka att det är långt hem
Men med Dig skulle jag kunna gå runt hela världen


Kommentarer
Postat av: Lina (allard96 @bdb)

Hej :) äre du som har kommit på dom där texterna själv? :O Du e väldigt duktig i så fall! :) Svara gärna på bdb :)

2009-06-26 @ 20:22:31
Postat av: Anonym

vilken tråkig blogg!

du som är så snygg, kan man inte få se lite egobilder? ;)<3

2009-06-27 @ 13:54:24
Postat av: MmW

texterna, handlar det om vad du känner elr e det bara texter du skriver .. ?

2009-06-28 @ 16:51:07
Postat av: Anonym

lika fint som vanligt

2009-06-28 @ 21:16:21
URL: http://eemmasvensson.blogg.se/
Postat av: AntonsfavoritJulia

hahaha vilka kommentarer du har fått älskade anton!

mer egobilder till folket asså du är så jävla ego som inte vill dela med dig av din skönhet till oss!!!</3

du är bra och jag förstår trots migrän var det bäst jag är lycklig, älskar dig min vän snart snart börjar skolan då blir det att ses varje dag, du och jag och du och din lek (den kära)

jag vet inte hur mycket hemligt man ska skriva men du kan ju alltid ta bort min kommentar.

kärLEK

2009-06-29 @ 16:58:07
Postat av: Anonym

sluta aldrig skriva, du är som född för det.

2009-07-15 @ 22:34:00
Postat av: Victoria (i din klass, JA)

assååå Anton, du är så grymt på att skriva

wooooooow, allt är så grymt vackert

fint fint fint fint fint!!!!

2009-09-08 @ 18:07:20
URL: http://victoriaevilinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0