Facebooknostalgi

Du säger att du vet vem jag är
Men jag skulle kunna bevisa för dig gång på gång att du har fel
Jag kanske inte är rätt person att prata om att vidga sina vyer
Men jag vet att det är något man borde sträva efter iallafall
Jag har sårat människor
Och det sårar mig - jag hoppas att det är till lite tröst
Det var aldrig meningen
Jag är trots allt bara femton år och en nybörjare på livet
Men jag vet att det inte är någon idé att försöka ursäkta sig
Det finns inga ursäkter för mitt beteende
Regnet faller som bomber till marken
Och jag lever ett svart-vitt liv sen du lämnade mig
Men vem behöver färger?
Och vem behöver ens en själ?
Det är ju november

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du är ledsen för att du sårat

är aldrig en tröst

om du inte ångrar det

2009-11-23 @ 08:25:13
URL: http://fakieform.blogg.se/
Postat av: tove^^

snart är det december, så kommer färgerna^^

2009-11-23 @ 12:59:04
URL: http://dintotto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte vem du är - längre.

2009-11-23 @ 14:57:41
Postat av: a

Du har sårat personer, om du säger förlåt och ångrar det och verkligen menar det, så blir du förlåten. det lovar jag Anton. och det börjar bli dags att göra det nu. annars kan det sluta illa<3

2009-11-24 @ 17:06:35
Postat av: Lotta

vet verkligen vad du menar med att det är november nu, men håller med tove. bakom molnen finns.. ja du vet :)

2009-12-02 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0