Treveckorslakan

Jag trodde så länge att hösten var min årstid
Jag hade glömt bort hur vacker du var
Eller, förträngt
När drömmar och minnen är samma sak
När skillnaden mellan natt och dag inte längre spelar särskilt stor roll
Sömnen närvarar inte i vilket fall som helst
Jag sprang igår
Kapplöpning med tiden
Vi är mer lika än vad du tror
Men
Såvida du inte kommer krypandes på dina bara knän
Så tänker jag aldrig sjunga ditt namn igen
Friska höstvindar är som slag i ansiktet
"Snurra min jord igen, för allt vi drömde en gång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
"

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken färg har själen... jag vet viken låt du pratar om.

men ibland så piskar vinden e i rumpan istället, typ som en lyckospark... då är det bra



alltså jag känner att det bara blir flumiga konstiga svar nu, förlåt knas

2009-11-03 @ 09:58:19
Postat av: Anonym

Hösten är din årstid.

2009-11-03 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0