Blame it on my youth

Svart inuti
Som om själen fick nog och gav sig av
Ung och dum
Så jävla dum
Dina fingrar bränner på mitt bröst
Och jag känner hur jag tappar kontrollen
Jag vågar tro att två tonårshjärtan i den här staden kanske talar samma språk
Om de bara vågade lyssna på varandra
Språnget är kanske inte så långt ändå
I en plötslig kyss går jag sönder igen
Och jag springer för fort för att hinna plocka upp spillrorna
Men hur skulle det kunna spela någon roll?
Jag byter mask som andra människor byter kläder
Att vara glad är en bagatell
Det är något helt annat att vara lycklig

Kommentarer
Postat av: asnej-tjejen

jag tycker en massa om att läsa vad du skriver...

det gör mig lite mjuk inuti

2010-01-06 @ 13:48:47
Postat av: Anonym

fint, mycket fint.

2010-01-09 @ 14:50:10
Postat av: matilda

Anton.

KRAAM

2010-01-09 @ 22:14:33
Postat av: T

svar: hihih...bus^^ din mugg blev lite lånad, hopaps det var lite ok^^

den var så fin, liksom skreeeeek "drick te ur mig, snälla tove"

och sen hade jag lite tråkigt så jag fotade lite, hoppas det var lite ok det med..

puss<3

2010-01-10 @ 21:39:15
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0