Title

Tar chanser, promenerar på hustak
Livet förblir ändå outnyttjat
För det finns så många vägar att gå, men mina ben leder mig bara framåt
Och ibland, är där ingen väg
Ibland, är där inte någonting
Smutsigt, iskallt vatten mot min nakna hud
Staden är översvämmad
Och jag flyter med vågorna, låter dem ta mig dit de vill
Hela världen ligger under vatten
Men så småningom vänjer vi oss
Så småningom kommer vi att anpassa oss
Ta vår plats i pusslet och fortsätta
Det finns så många bitar, så många sätt
Därför ligger det ingen mening i att analysera sakers betydelse
Man hittar ändå alltid hem till slut
Vet du om att du gör mig galen?


Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjjuuuuulia

vad för liv outnyttjat? anton du är min bästa, och vi rockar ju våra liv för sjutton!! bli lite kaxig och släng dig upp på en häst min vän. nykterbåtens mästare det är du det. kärlek

2010-08-05 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0